środa, 19 marca 2014

Wygrani!

Uwaga, Uwaga!
Wyniki konkursu skromnego.

Dziękuję wszystkim, którym chciało się cokolwiek do nas napisać. Pokłony dla Was! Jesteście wielcy, ale niestety musiałam wybrać 3 osoby! A reszty postanowiłam nie wyróżniać bo mi książeczek zabrakłoby - każdy z Was jest Wielki i zasługuje na wyróżnienie! (wybaczycie mi to?)

I miejsce Kochacwszystko - czy mogę opublikować Wasz tekst? Najbardziej mnie wzruszył:)
II miejsce Kuligowska8
III miejsce Budująca Mama

Odnośnie nagród proszę zgłaszać się na e-mail: swiat.szymka@gmail.com - kod do aplikacji Pstrykamy od razu podeślę.  Słyszałam, że dodali nowe funkcje w aplikacji i można zrobić prostą obróbkę zdjęć! Więc życzę udanego wywołania swoich fotek z telefonu.
Co do reszty nagród - możecie zgłaszać się do sponsorów odnośnie nagród na FB lub mailowo w ostateczności przez moją skromną osobę!
Mam nadzieję, że nagrody przypadną do gustu!

Edit.
Zapomniałabym, lecę sprawdzić kto na fb udostępnił konkurs!

Edit.

Główną nagrodę otrzymał tekst:

"Muszę przyznać, że jako ojciec uwielbiam czytać blogi, które opisują zabawy z dziećmi itp . Dopiero na Twoim blogu :http://swiatszymka.blogspot.com zatrzymałem się na dłużej. Tak wspaniale opisujesz zabawki, przeżycia z dnia codziennego, że aż chce się tu wracać (i podpatrywać co można kupić dziecku, w co się bawić).

Na Świat Szymka różnorodność i oryginalność cenię
bo właśnie przy niej z rodziną czytam, tego nie zmienię.
Świetne posty, które do czytania i zabawy zachęcają,
dzieci które na kolejne zdjęcia z zabaw czekają .

Świat Szymka pokazał nam jak można cieszyć się z rzeczy małych,
jak można pielęgnować rodzinę, jak można mieć gromadkę dzieci zadbanych.
Lubię posty o książkach, przemeblowaniach, o każdych różnościach,
by w własnym domu wprowadzać, by nie być w zaległościach .

ŚWIAT SZYMKA blog który cenię za szczerość, brak wychwalania i naturalność. Za to że każdego dnia towarzyszy mojej rodzinie , że dzięki Wam nasz świat nabiera barw. Lubię go za posty które czyta się jednym tchem, za tą pasję jaką pokazuje, za miłość jaką darzy wszystkie dzieci i ich rodziców. Wiem, może to niewiele, ale ten blog to mój ulubiony. Każdego dnia zerkam z nadzieją na nowy post, na nową dawkę informacji, nową dawkę czytania. To takie wciągające . I takie miłe, że są osoby jak Wy , które piszą dla innych, piszą by świat stawał się piękniejszy .

Pozdrawiam, kochacwszystko."

6 komentarzy :

  1. Bardzo dziękuję za nagrodę :) maila i adres znasz :) Pozdrawiam i życzę kolejnych lat udanego blogowania :)

    PS. A gdzie kolejna część wspomnień? Czekałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro będą. Mamy małe zawirowania w zdrowotności.

      Usuń
    2. U nas też zdrowotne zawirowania, ale Zosia dużo przesypia na szczęście. Dlatego łączymy się w bólach i przesyłamy przeciwciała wirtualne :)

      Usuń
  2. Spoznilismy sie troszke na konkurs, ale serdecznie gratulujemy wszystkim wygranej. Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do nas zaglądasz i życzę radosnych dni z nami.