wtorek, 19 marca 2013

O Hippie słów kilka- kosmetyki

Słów kilka o kosmetykach dla dzieci. Mieliśmy przyjemność w szpitalu myć dziecko żelem do mycia ciała i twarzy od pierwszego dnia firmy Hipp seria "Babysanft". Moje dziecię nie dostało po nim uczulenia i b. ładnie po nim pachniało, wiec postanowiłam zakupić go po wyjściu ze szpitala, lecz dopiero po ponad miesiącu go zakupiłam, ze względu na to, że w Rossmanie w moim mieście nie było akurat tego produktu. Wracając do produktu. Nie podrażnia oczu, zawiera wyciąg z migdałów  i nie zawiera substancji konserwujących jak i substancji zapachowych. Jest wyjątkowo delikatny dla skóry dziecka jak i dla nas jeśli mam skłonność do skóry atopowej. Jest to produkt w przystępnej cenie o pojemności 400 ml z pompką, która ułatwia dozowanie.



Tak jak mówiłam wcześniej dopiero po miesiącu ponad zaopatrzyliśmy się w specyfik powyżej, najpierw zakupiłam emulsję do kapania z tej samej firmy i serii. Bardzo ładnie się pieni tak samo pachnie i jest delikatny dla ciała. Nie podrażnia oczu. Jest także w wygodnej butelce o pojemności 350 ml. Zrezygnowałam tylko z jednego względu- mój synek za wszelką cenę chce łykać wodę z wanienki.


1 komentarz :

  1. Używamy dla Zosi Hippa szamponu do włosów - piękne delikatne piórka z jej włosków wychodzą. A do kąpieli mamy Pielęgnacyjny płyn do kąpieli. Oba produkty ładnie pachną, dodatkowego nawilżania ciałka nie trzeba stosować mimo, że Zosiek raczej z tych delikatnych. Do tego przystępna cena. W przeciwieństwie do większości tego typu kosmetyków dziecięcych można stosować od 1. dnia życia dziecka. Polecam również.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do nas zaglądasz i życzę radosnych dni z nami.