poniedziałek, 20 maja 2013

Bobasowy Dziennik



Wstępnie: produkt bardzo ciekawy ale nie które rzeczy bym odjęła inne dodała. Mogę już ocenić gdyż go dostałam w  prezencie. No i zacznę od plusów:
- forma segregatora- super, można dodawać i odejmować kartki w Dzienniczku
-Fajny jest:
* pomysł pierwszej kartki- zdjęcia rodziców i Bobaska plus wypisanie innych w rodzinie,
*dane rodziców i ważne telefony- trafiony pomysł,
*opisy ciążowe wszystkie fajne,
*wywiady z rodziną,
*zaznaczanie pierwszych zębów,
*historia z porodu i po porodzie też super,
*"Strefa Taty" to wypasiony pomysł w innych albumach tego brak, *pierwszy dzień w domu też fajnie,
*ważne wydarzenia dnia,
*anegdoty i wizytówki z ważnymi telefonami- super, przyda się np. do przedszkola włożyć do torby,
*miejsce na opisywanie świąt i na zdjęcia z tych wydarzeń jak i urodziny świetne,
* plan dnia i lista zakupów też fajna jeśli umie się tym posługiwać i wg tego działać.




Ale teraz mniej przyjemnie
*nie podoba mi się okładka jest taka mało dziecinna, słabo wskazuje że to dla małego dziecka/o małym dziecku, pasuje na jakiś segregator do przedszkola/szkoły;
*wg mnie zbędny dzień maluszka z zaznaczeniem karmienia,
*snem przewijaniem i zabawą (mi się nie przydało i to miejsce mam zamiar przeznaczyć na zdjęcia bo trochę bym miejsca na to dodała); *humor maluszka- sama się przekonałam, że w ciągu dnia jest zmienny,



Wielkość, bardzo fajna nie zajmuje dużo miejsca a wiele informacji pomieści. Opakowanie zbyt mało prezentowe a takie rzeczy najczęściej dajemy w prezencie i okładka nie przypadła do gustu koleżankom, z którymi na ten temat rozmawiałam. Choć z opakowaniem to możemy ładnie zapakować w torebkę prezentową.
Produkt przydatny, fajna pamiątka dla rodziców i dziecka. Miejmy nadzieję, że BO coś zrobi z tymi minusami, które wypisałam.

Cena przystępna 9.90 zł
Bobasowy Dziennik BabyOno

1 komentarz :

  1. Witaj,
    Chciałem Cię ( jako twórcę tego bloga ) oraz Twoich gości zaprosić na portal blogbook.pl, który jest pierwszym w sieci serwisem zbierającym w jednym miejscu blogi i posty.

    Mam nadzieję, że i Twój blog dołączy do tego grona, a Tobie pozwoli zwiększyć rozpoznawalność oraz oglądalność Twoich wpisów.

    Serdecznie zapraszam i wierzę, że już niedługo przeczytam Twoje posty na blogbook.pl.

    Co zyskujesz na dodaniu swojego bloga ?
    1) Twój blog i posty mają więcej linków bezpośrednich, a więc pozycjonowanie google,
    2) wszystkie posty i blogi są otwierane bezpośrednio na stronie domowej, a więc statystyki,
    3) dostęp do szerszego grona czytelników zainteresowanych Twoją kategorią bloga, a czytających akurat inny blog


    Pozdrawiam i pozostaję do dyspozycji w przypadku pytań lub wątpliwości

    Michał Ludczyński ( twórca portalu )

    www.blogbook.pl


    PS.
    Nie musisz dodawać postów na blogbook.pl.
    Dzieje się to automatycznie po dodaniu Twojego bloga na stronę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do nas zaglądasz i życzę radosnych dni z nami.