niedziela, 26 maja 2013

Pierwszy Dzień Mamy

Pierwszy Dzień Mamy, ekscytujące uczucie. Szymek obudził się o 9 i zaczął sam sobą się zajmować cichutko. Radosny okrzyk jak obrócił się z brzucha na plecy i gadanie ciche do lwa. Następnie siłował się z poduszką by obrócić się na brzuch no ale ciężko to mu idzie.
Wyszliśmy na spacer z nosidełkiem BabyBjorn Active i powiem Wam, że to super sposób na spokojny spacer bez nadwyrężania kręgosłupa. Szymon spokojnie sobie tulił się do mnie i oglądał świat a ja szłam zrelaksowana i spokojna. Synek blisko, spokojny i uśmiechnięty. Następnym razem musimy wziąć aparat i porobić zdjęcia. Bo dziś kurczę będzie goło bez zdjęć :(
Mąż kupił mi do mojej kolekcji kolejny dodatek The Sims 3 Studenckie Życie. Jejku tylko czasem czasu brak bo jest tyle rzeczy do ogarnięcia no ale będzie trzeba znaleźć chwilę wolną na tą zabawę.
A jutro czeka nas basen i tym razem to mój Mąż będzie się pluskał a ja zrobię moim chłopcom zdjęcia :) Nie mogę się jutra doczekać.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do nas zaglądasz i życzę radosnych dni z nami.