środa, 11 września 2013

O Oldze i o tym, że razem Możemy Więcej



Nie pisałam do tej pory na blogu o tym, jak mi smutno gdy czytam historie chorych maluszków, jak staram się choć 1zł przelać na dany cel, przez który płaczę. Jak sobie pomyślę, że mój Szkrab miałby być ciężko chory- przeraża mnie to. Podziwiam rodziców, że mają siłę i chęć walki, że są wsparciem swych dzieci. Podziwiam ich siłę. I chciałabym Wam wkleić informację o Oldze:

"Guz się odrodził:( Olga potrzebuje bardzo drogiego leczenia – dr Hungerford zalecił podanie Melphalanu (specjalnej chemii podanej bezpośrednio przez tętnicę udową do oka). Za 4 tygodnie musimy pojawić się na badaniu i podać Oldze pierwszą z trzech dawek. Koszt badania 2220 funtów oraz jednej dawki Melphalanu 18300 funtów! Mamy na to tylko cztery tygodnie! Jeżeli macie możliwość zbiórki (puszka w sklepie, kwesta pod kościołem, koncert, rzeczy na aukcje na allegro) dajcie znać i prosimy działajcie! Udostępniajcie wśród przyjaciół, znajomych firm i wszędzie gdzie się da!"

POMOŻEMY? TuMożemy Przybić Piątkę w postaci 5 zł :) a Tu macie stronę Olgi i jak pomócLiczy się każdy drobny gest. Zamiast kupić sobie słodycze czy piwo możemy wesprzeć leczenie małej istotki, która jeszcze nie miała okazji poznać życia i która niczemu jest nie winna- pomóżmy jej rodzicom w uzbieraniu pieniędzy na te kosztowne leczenie.

A oto Olga:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do nas zaglądasz i życzę radosnych dni z nami.