piątek, 11 października 2013

Jestę Matkę Wariatkę i Mam kochanego Męża :D


Dziś trafiłam na ciekawy utwór i chciałabym go zadedykować wszystkim Mamą z powołania, które chcą i wytrwale wychowują swoich potomków. Mamy bardzo ciężką prace. Są bardzo ciężkie dni i wspaniałe chwile. Dziecko szaleje daje w kość ale uśmiech, tulas i buziak niweczą złość i zmęczenie. Każdy dzień jest inny ale jesteśmy Mamą 24/7 i czasem  nie wiadomo, który to dzień jaka godzina i o co chodzi. Tępy wzrok i myśl: "chcę kawy..." i ten niesamowity uśmiech powoduje, że się budzi z otępienia i ma się siłę do działania. Dalej, dalej i do przodu gnamy. A czas pędzi jak szalony u nas minęło już 8 miesięcy i 1 tydzień- kiedy to minęło?
Jestem szczęściarą, mój Kochany Mąż a Tata naszego urwisa jest niesamowitym i wyjątkowym Mężczyzną- tak przez duże "M". Wspiera mnie, czasem zaczyna być na poziomie Szymona, zajmuje się nim, bawi się a ja mam czas dla siebie by zająć się pisaniem tu, kąpielą relaksacyjną czy wyskoczyć na piwo, spokojnie upichcę obiad, ale są dni gdy go nie ma 24h i co, i daję radę bo: jestem Mamą! Ale ten Tata tęskni, dzwoni i pyta czy wszystko dobrze i że zaraz będzie. A jak przyjdzie rano utuli naszą dwójkę i jest to najwspanialsza chwila, i nie idzie spać tylko bierze Szkraba i się z nim bawi jakby był wyspany po pracy choć widać zmęczenie na jego twarzy, ale chce mi dać chwilę bym mogła w spokoju wypić kawę i zjeść śniadanie. Kochany jest.


Dla Wszystkich Mam:

Natalia Niemen- Jestem Mamą

Myślałam kiedyś- zdobędę świat

co drzwi przede mną już otwiera
To kwestia dni, no możne lat
W papierach sukces i kariera



Mówili talent, mówili wdzięk
Mówili wejdź szeroką bramą
wśród ofert rozejrzałam się 
wybrałam: chce być mamą



ref:
Jestem mamą to moja kariera
Jestem mamą na zawsze od teraz
Jestem mamą to premia to awans
Jestem mamą



Już zatwierdzony mój biznesplan
Wiem po co grac, co dzień się budzić 
Ambicje niesłychane mam
Wychować ludzi chce na ludzi



Do tego talent, do tego wdzięk
Do tego serce i ręce i głowa
Choć kroki czasem zmyli lek
Powtarzam wciąż od nowa



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do nas zaglądasz i życzę radosnych dni z nami.