poniedziałek, 9 grudnia 2013

Niecodzienna sprawa


Dziś dzień napięty. Znaczy się grafik, bo trzeba i sprzątnąć i ogarnąć paczki oraz zająć się Rojberem :)
Po za tym podjęłam się cudownego zadania dla Hubisia. Uwielbiam wszelkie aktywności związane z rysunkiem, malunkiem czy robieniem czegoś Handmade. A Mama Hubisia jest cudowną osobą, więc postanowiłam zaoferować swą pomoc przy rysunku na Pierwsze Urodziny Hubisia :) Projekt rysunku jest na podstawie bajki "Odlot": Dom unoszony przez mnóstwo balonów. Podoba mi się ten motyw.

Mama Hubisia się nie może nadziwić mej bezinteresowności. Kurcze, sprawia mi to przyjemność to chyba najlepszy interes jaki mogę ubić. Robię to co mnie wycisza i daje wiele radości, czego chcieć więcej?

A plan jest taki. Aktualnie zrobiłam na kartkach A4 projekt ze zmienionymi napisami, ale doszłyśmy do wniosku, że najlepiej będzie wyglądać na kartce A3 i jutro będę kontynuować pracę i spróbuję stworzyć domek na kartce A3. Zapytacie pewnie co ma wyglądać lepiej. Otóż, domek będzie unoszony przez "baloniki" tj. odciski palców Malucha w dniu jego Pierwszych urodzin. Balony będą kolorowe. Następnie taka pamiątka będzie wisiała na ścianie w domu rodzinnym i w domu dziadków :) Piękna pamiątka nie uważacie?
Tak wygląda gotowy projekt (zaczerpnięte z google) ale domyślam się, że u Hubisiów będzie on bardziej kolorowy :)


A tak wyglądają wstępne rysunki:








4 komentarze :

  1. Ach, jakie piękności :-)! I nie zachwycam się, bo to dla mnie, tylko dlatego, że jest CUDOWNE!!! Spełniasz moje marzenia, dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaa, i dziękuję za przemiłe słowa. Zawstydziłam się :-) :-) :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się dołączam do podziękowań bo w końcu i do mnie trafią te piękności :**** dziewczyny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do nas zaglądasz i życzę radosnych dni z nami.