czwartek, 14 listopada 2013

Czas na relaks

Po pełnym emocji dniu mam czas na relaks. Aromatyczna kąpiel była. Teraz relaks przed ekranem i dzielenie się z Wami moimi emocjami :) Szymon szaleje z kartami obrazkowymi na zdjęciach, szaleliśmy z piłką, nic nie czytaliśmy bo dobre 30 minut zajęła nam zabawa z kartami. Czytanie napisów jak i dopowiadanie jak wygląda i co to jest. Następnie bawiliśmy się - rzucanie, popychanie piłek. W międzyczasie słuchanie muzyki i śmiechy - chichy. Następnie krążyliśmy po mieszkaniu, ja wstawiałam pranie. 
 

Szymon chętnie by ustawił co nie co na pralce sam. Podgrzanie wody. Toaleta - oczywiście musi widzieć co mama robi... Ubieranie się jedną ręką drugą ręką odsuwanie Rojbera od komputera. Jedną ręką pakowanie do wózka niezbędnych rzeczy - portfel, aparat, chrupki i kubek, drugą ręką odsuwanie Szymona by nie wyciągał. Ubranie Małego w ciuchy na dwór to istne wyzwanie, trzeba naopowiadać się i nagimnastykować, a i tak twierdzi, że za wolno to robię. W windzie dopinam swoją kurtkę i smaruje Szymkową buzię kremem na wiatr. I idziemy. Opowiadam Szymonowi, co widzi i co słyszy. Kierujemy się do Empiku. Odebrałam książkę, poleconą przez Hubisiową Mamę oraz kolejne karty obrazkowe tym razem "Pojazdy". Rozglądałam się za książkami w prezencie na Święta ale... Ciężko. Dużo tego. Za dużo. 
Potem przeszłam się po mieście, zobaczyłam w witrynie coś o czym będzie jutro. A jest to coś, co migocze jak się uderzy. Kto zgadnie co to? Wiele radości dało mi zakup tego i nie tylko ja się raduję :)
Poszliśmy przez park Szymon oczywiście pchał sobie wózek tak jak na FB pokazałam zdjęcia bo inaczej albo się boi albo jest leniwy, nie wiem co o tym myśleć. Poszliśmy na zakupy spożywcze a potem do domu. Mąż napisał, że jeszcze siedzi w pracy a jakieś 20 minut później był w domu i... zostałam obdarowana pięknymi perfumami, w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia i zostaną dopisane do listy najlepszych zapachów... Potem zabawa i zabawa z Szymonem - balonami i klockami. Kąpiel, kaszka i spanie. A teraz ja się relaksuje i mam nadzieję, że miło mija Wam wieczór :)











7 komentarzy :

  1. Aktywnie spędzony dzień a na koniec relaks czegóż chcieć więcej :)
    zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Awards szczegóły na http://gugusiowyswiat.blogspot.com/2013/11/nominacja-i-nie-tylko.html#more

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile miesięcy ma Szymek? Tak pięknie się bawi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szymek ma aktualnie 9,5 miesiąca :)

      Usuń
    2. Dzięki kochana za tamten link do fb z Oliwką! Już tam jestem, biorę udział i zapraszam ludzi, nagabuję! :-)

      Usuń
    3. Nie ma za co:) Mam nadzieję, że się uda, jutro będę (jak mój luby będzie w domu) ogarniać baner z odnośnikiem na bloga by ludzie klikali:)
      Pozdrawiam i będę do Ciebie zaglądać często :)
      Cieszę się, że są Ludzie o Wielkich Sercach :)

      Usuń
  3. I jak? Podoba się książeczka :-)?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do nas zaglądasz i życzę radosnych dni z nami.