czwartek, 28 listopada 2013

Skrzynia Skarbów


Drugi wpis odnośnie Samo_Się : "Skrzynia Skarbów". Wpis może nie będzie porywający, ale mi się zakręciła łezka w oku oglądając z Szymonem te skarby. Tym bardziej się wzruszyłam ze względu na to, że staramy się o drugiego Maluszka... 
Szymon był spodziewaną Niespodzianką. Tak mogę to nazwać. Udało się od razu kiedy postanowiliśmy, że możemy się starać o Maleństwo. Było to 4 miesiące do ślubu więc wszystko już było na swoim miejscu. No, ale wtedy nie wierzyłam...




Nasza Skrzynia Skarbów to na razie karton, który posiada wiele drobiazgów z przed narodzin Szymka i już gdy się pojawił. Szymek jeszcze nie widział co tam jest a ja chyba nie do końca pamiętałam co tam jest. I się wzruszyłam. Synek za to miał niezłą zabawę. Zafascynowany co tam ciekawego w kartoniku Mama widzi. A wszystkie te malutkie rzeczy, jego smoczek, buciki i ubranko dało ładny koncert na emocjach. Przez myśl przebiegło mi: "Kiedy on był taki maleńki?" A teraz biega koło mnie taki mały chłopiec, który wszystko musi zobaczyć i pomacać. A kartonik robię po to by dać mu i nie wiem w sumie kiedy ale dam gdy będzie oczekiwał maleństwa lub będzie miał 25-26 lat. Raczej wrażenia na nim wcześniej nie zrobi. tak sobie teraz myślę, że na mnie w wieku 18 lat wrażenia by nie zrobiło tak jak teraz czy gdy byłam w ciąży.
Zabawa, hmm ciężko tu się bawić, raczej była to obserwacja z fascynacją :) A jednak może trochę zabawy było? Ja nakładałam mu czapeczkę a On ściągał i tak dopóki nie zaczął się denerwować.
Potem oglądał kartki otrzymane na chrzcinach, oglądanie Kalendarza ciążowego i Bobasowego Dziennika - który regularnie uzupełniam. Choć powiem szczerze wole chwytać to wszystko zdjęciami.
Zauważyłam ostatnio, że jest bardzo zainteresowany fotografiami i uwielbia się im przyglądać, nawet jedną fotografię przez dłuższy czas ze sobą nosił i ją sobie oglądał. Czasem jestem ciekawa co takie Maleństwo może sobie myśleć. 
A w mojej głowie myśli 100 i w sumie gadają mi Chłopaki za uchem i nie umiem się skupić. Mam nadzieję, że jeszcze jedną Skrzynię Skarbów, którą posiadamy będziemy w stanie przedstawić. 

















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do nas zaglądasz i życzę radosnych dni z nami.