środa, 13 listopada 2013

The Versatile Blogger Awards


Zostałam nominowana przez: AnciaMamcia :)

7 rzeczy o których o mnie nie wiecie:



- Nie mam 4 zębów :)
- Jestem oburęczna
- Uwielbiam grać w gry komputerowe typu Diablo II, Civilization IV czy World Of Tanks :)
- Uwielbiam jeść Toffifee
- Noszę buty rozmiaru 39/40
- Jestem zapominalska
- Jak byłam mała (8-11 lat) grałam w piłkę nożną z chłopakami na betonowym boisku w klapkach ;)

Nominuje:
Gugusia
Matka Bloguje
letstalkaboutbaby
Srokao
handmadekursytutoriale
Iwosia
wpodrozyprzezzycie


A poniżej kilka zdjęć z 11.11.2013 byliśmy w gościach :) Szymon musiał odpowiednio się prezentować :) W ramach tego, że zęby mu idą, dostał ogórka kiszonego który robi furorę ale się strasznie przy tym krzywi. Zdjęcie drugie ukazuje skwaszenie się :) Choć jedno to złapało. Życzę miłego wieczoru :)




2 komentarze :

  1. Bardzo dziękuję za nominację - kiedyś już brałam udział tylko nie mogę się dokopać kiedy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do nas zaglądasz i życzę radosnych dni z nami.