niedziela, 4 maja 2014

Tuko Tu! Tuko Tam!

Pewnego dnia Przewijka, spytała czy znam TukoTuko. A ja radośnie, że tak, że lubię.
Gdy poznałam TukoTuko to było w powijakach, raptem kilka historyjek. Teraz? Teraz jest w czym wybierać. Co czytać i oglądać.
Tylko jest jeden minus - nie ma wersji mobilnej na Androida, nad czym ubolewam. Syn mój gdy włącze komputer interesuje się klawiaturą, myszką i przyciskami.



Wygląd strony jest dla mnie bajeczny a obsługa jej bardzo prosta. Co mnie ujęło w historyjkach? Krótki, prosty tekst. Wyraziste i kolorowe postacie. A co najważniejsze, że każdy z nas może zinterpretować historyjkę jak chce, a z każdej płynie jakiś morał.


Nie widziałam wcześniej podobnej strony, teraz też nie znalazłam czegoś tak fajnego i prostego. Dzieci lubią takie proste rysunki i wyraziste kolory. Przykuwa wzrok i potrafi taka grafika małe dziecko zaciekawić.
Moje dziecię, nie obgryza stron, nie łamie ich i ogląda obrazki oraz słucha jak mu czytam. WOW! Odskocznia, która przyda się każdej mamie z dzieckiem. A gdy nie mamy jak na komputerze obejrzeć tych historyjek? Wystarczy wydrukować kartki i z dzieckiem obejrzeć i poczytać. 
A gdy dziecko starsze po takim wydrukowaniu, można się pobawić by poukładało w odpowiedniej kolejności historyjkę. Fajnie, co?


Więc wszyscy razem biegniemy polubić TukoTuko i zapoznać się z ich historyjkami, które skradły nam serca :) Prostota wyglądu i przystępny tekst to coś co jest potrzebne każdej rodzinie na chwilę relaksu.
Podoba się Wam strona? Zajrzycie i zapoznacie się? Mam nadzieję, że tak.


7 komentarzy :

  1. Nie znam tego...trzeba będzie bliżej się temu przyjrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tuko Tuko jest super :) Znam, ale czytam sama, córce jeszcze nie pokazywałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam jak Ania go pokazywała u siebie. Fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie ZOsi nie pokazuję, bo ona laptopa by zaśliniła i rozbroiła od razu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. :* Mam nadzieję, że wersja mobilna powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego i nie słyszałam o tym wcześniej. Czas nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym chętnie wersję na androida zobaczyła, bo u mnie jest to samo z komputerem - klawiatura jest najlepsza wg Alka XD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do nas zaglądasz i życzę radosnych dni z nami.