środa, 14 maja 2014

Espiro Magic

Nie wiem czy wiecie, ale szukałam wózka jakiś czas. Poszukiwałam lekkiej i fajnej wersji. Dziewczyny poradziły mi taki:

Dziewczyny radziły bo przy pierwszym dziecku się sprawdzał. Okazało się, że wózek się zmienił w przeciągu lat i to już nie to samo. Koła całkiem inne, wydają się gorsze. Jakoś tak głośno klekotał przy jeździe po chodniku przed sklepem. Rączka nieregulowana. Przy podbijaniu to jakiś koszmar był. Z tego co dostrzegłam, siedzisko się powiększyło. Plusem jest pałąk ale minusem, że nogi wiszą przy położeniu dziecka w trakcie spaceru. Koszyk dość spory ale jest utrudniony dostęp do niego. Siedzisko jakieś takie niestabilne bo robi się kołyska. Jeśli dziecko nie śpi na spacerach -lub robi to sporadycznie - można próbować kupić, ale jeśli mamy na względzie wygodę dziecka - warto poszukać czegoś innego. Waga standardowa 8,2 kg, wysokość wózka 106 cm - więc nie jest to wózek dla wysokich osób a dla mnie to zdecydowanie za nisko rączka. Myślę, że w cenie 600 zł można znaleźć coś lepszego.

5 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Co z tego, że wygląda :( skoro wygląd nie oznacza wszystkiego.

      Usuń
    2. Trzeba szukać czegoś lepszego, ale ta zieleń mi się podoba :)

      Usuń
  2. My kupiliśmy używany, starszą wersję i jako wózek "wyjazdowy" nam się sprawdza. Jest mały po złożeniu i Mai całkiem w nim wygodnie. Ale faktycznie na dłuższe spacery wybieramy większą spacerówkę.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli wiem czego nie kupować... ^^"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do nas zaglądasz i życzę radosnych dni z nami.