sobota, 17 maja 2014

Policzmy się - bransoletki

Przyszły dziś do mnie bransoletki z akcji Policzmy się - o której pisałam TU.
Bransoletki zamówilam na Allegro i dostałam w dwóch wariantach kolorystycznych. Zadzwoniłam do obdarowanej jaki kolor chce. Mam nadzieję, że jej się spodobała.
Bransoletki, bardzo ładnie się prezentują, są proste formą a dla mnie wiele znaczą.


 To kolejna biżuteria, która ma mi przypominać o badaniach profilaktycznych. Pierwsza, chyba jest pod łóżkiem, bo Szymko uwielbiał gryźć koraliki i mu spadła za nasze łóżko albo nie wiem. Przypominam, że już był kiedyś wpis o badaniach ginekologicznych Niezapominajka. Mam nadzieję, że każdy z Was rozważy wszelkie badania i będzie pamiętał, że wcześnie wykryta choroba pozwala na szybką interwencję i można normalnie żyć.
Tu macie prezent mojej koleżanki. Do każdej bransoletki jest dołączony liścik, dlaczego ktoś ją wykonał i jak ma na imię. Bardzo podoba mi się to i mam nadzieję, że akcji będzie więcej.


Szykuje się do jeszcze jednego zakupu - jest to zakup bransoletki w Lilou :) Chyba, że ktoś mi sprezentuje z DKMSu bransoletkę :)

5 komentarzy :

Dziękuję, że do nas zaglądasz i życzę radosnych dni z nami.