niedziela, 18 maja 2014

Babskie fanaberie... czyli w cholerę z tym wszystkim - Witowska Anna

Mała zapowiedź tego co będzie u mnie niedługo.
Książka, która może pomoże, albo rozśmieszy. Nie wiem, ale tytuł do mnie przemawia. Na stronie Empiku można przeczytać:

"Tą książkę powinna przeczytać każda kobieta. Ta książka jest napisana o mnie" - to najczęstsze komentarze osób po jej lekturze... Napisane w oryginalnej formie, krótko, zwięźle i dowcipnie. Oparte na prawdziwych historiach teksty, które zapadają w pamięć i pozwalają spojrzeć na problemy z innej perspektywy. Emocje, które poruszają, pytania, które same proszę, aby na nie odpowiedzieć i motywacja po lekturze, aby zrobić coś dla siebie. Niezbędnik każdej kobiety. 47 tekstów, które sprawią, że inaczej spojrzysz na życie. 47 powodów, dla których musisz Babskie Fanaberie mieć..."

Autor: Ania Witowska
Liczba stron: 200 stron
Data premiery: 21 maja
Wydawnictwo: Feeria
A od wydawnictwa Feeria dowiadujemy się, że książka, którą dostanę jest:



Ktoś chętny na recenzje? Bo ja się nie mogę doczekać przeczytania książki. Jestem ciekawa czy moje fanaberie są uwzględnione czy może mam coś do nadrobienia? Jak myślicie? Ja nie mogę się doczekać swojego egzemplarza - zapowiada się obiecująco.













3 komentarze :

Dziękuję, że do nas zaglądasz i życzę radosnych dni z nami.