czwartek, 30 stycznia 2014

Dni Paczek

Wiadomo, nie od dziś, że Szymon to rozbójnik i rozrabiaka. No i ten rozbójnik dziś ściągnął na siebie komodę bo ciekawski jest co jest w szufladzie najwyższej. Chciał zdjąć naszą paprotkę ze stojaka bo to ciekawy wytwór zieleni. Zrobił stos książek do spalenia Matki Wariatki i uwaga miał drzemkę prawie 3,5 godziny - raczej zęby idą na poważnie.


Po za tym nie chce jeść rzeczy całych a zaraz potem chce pokarm stały - i bądź tu człowieku mądry!
Wczoraj przyszła pierwsza przesyłka od Cynamonków i tym samym przypominam o Books Give Away u nas!

Szymon dostał książkę z Autami-Puzzlami a Mama "Życie przed mężczyzną" Szymkowi obie książki się bardzo spodobały :)
A dziś doszła Czapka dla mojej Księżniczki, rolka papieru do rysowania i prezent od Mama Dzierga. Robi cudowne rzeczy polecam :) A już niedługo konkurs z Mamą Dziergającą :)

I przyszły fotografie od Pstrykamy i od FamiliServicePhoto.
Co do Pstrykamy zdjęcia jakościowo z telefonu wiecie jak wyglądają- różnie, na telefonie lepiej niż w rzeczywistości :) Co do papieru bo ktoś się pytał to jest taki jak w CEWE czyli jest dobrze, chyba że ktoś jest super wymagający i musi mieć papier dla profesjonalistów no to nie polecam. Czas oczekiwania? do 7 dni, przesyłka jest pocztą Polską.

Co do FamiliServicePhoto robiłam im awanturę bo powinna przyjść dawno - wykręcali się, że na poczcie musiała być paczka wrócona bo adres może nie taki. Zrobili ponoć na swój koszt i kurierem przysłali. Książka ładna i dobrze wykonana więc tu chociaż się spisali na medal.


I to tyle z naszych paczek na dziś.
Cieszę się, że czasem mnie czytujecie i zaglądacie.
A jutro może uda mi się Wam pokazać nasze przygotowania roczkowe i mam nadzieję, że mucha dotrze do wtorku jak ją zobaczycie to się zakochacie zapewne :)


8 komentarzy :

  1. Ale Was niespodzianki napadły :)
    W książce brakuje "a" czy to efekt zamierzony...??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, czemu nie ma "a"? Tak miało być?

      Usuń
    2. No to byłam głodna i nie wpisałam "a" :(

      Usuń
  2. Ale przesyłek :D Listonosz musiał się zdziwić (chyba, że każda inną formą dostarczyciela dotarła). O akcji u Was pamiętam, baner sobie na blogu siedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A kiedy zamawiałaś na Pstrykamy? Bo ja jeszcze nie dostałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, taki dzień paczkowy, ja za to dzisiaj dzień wyjazdowy i wszystko mi się rozjechało :P Dopiero usiadłam... uff... Ha ha! A coś dzisiaj dzieci pro-zielone :) Zośka ściągnęła na siebie "palmę"

    OdpowiedzUsuń
  5. ale mieliscie "paczkowy" dzien :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do nas zaglądasz i życzę radosnych dni z nami.