sobota, 21 czerwca 2014

Wyniki

Bardzo się cieszę, że tak wielu z Was zainteresowało się rozdaniem. Już niedługo mam nadzieję, że uda mi się zorganizować następne! Więc zaglądajcie i czytajcie na bieżąco.

Przykro mi bo część z Was podała maila i powód czemu chce książkę ale nie podała w jaki sposób polubiła na fb, aczkolwiek nie mogę winić Was ze względu na to, że to mój błąd był w zapisie regulaminu. Szkoda, że mogłam wylosować po jednej osobie z każdej grupy - mam nadzieję, że następnym razem uda się większą ilość Was nagrodzić.

Zdjęć nie będzie. Wybaczcie dziś jestem samotną matką i nie miałam jak robić zdjęć. Nie jestem spowinowacona z żadną z osób, które zostały wylosowane więc mam nadzieję, że żali nie będzie.

Pani Marta Makiewicz - brała udział na FB i Marny Puch, który brał udział tu- zostały już poinformowane wiadomościami mailowymi. Wygrałyście książki. Pani Marta - "Babskie Fanaberie" A Marny Puch wygrał - "Przez 10 minut" Gratulacje!!!!


2 komentarze :

Dziękuję, że do nas zaglądasz i życzę radosnych dni z nami.